2012. március 29., csütörtök

A kezdet...

Igazából már régóta kacérkodom a gondolattal, hogy elkezdem, de valahogy sosem sikerült vagy csak nem volt elég bátorságom. Nem tudom.
De most elérkezett a pillanat és belevágok :)
Kicsit segítettettek a dologban Dórák :) - Lidércke és  álmoDÒRA, akinek a bloggját két nap alatt végig olvastam és nagyon szupernek találtam.

A kézimunkához való szeretetem és alkotás vágyam nem is tudom mikor kezdődött, de már gyermekkorom óta mindig foglalkoztat minden ami alkotással és másoknak való öröm szerzéssel függ össze.
Nagyanyám hímzett sokat, lehet hogy tőle örököltem nem tudom ......   :))))

De alkotni jóóóó!!!
Ezt biztosan és határozottan mondhatom.

Én magam is sok mindennel foglalkozom és ha valami foglalkoztat akkor addig kutakodok és küzdök, amíg meg nem tanulom. Ezért is van hogy tudok kosarat fonni is :)
A horgolás magával ragadott, mikor először láttam egyik kedves ismerősöm nagymamáját horgolni. Az alapokat tőle láttam, de sok mindent könyvből, meg internetről lestem el.

A másik nagy szenvedélyem lett a zsugorka! Élvezem, hogy a kezem közül olyan alkotások kerülnek ki, melyeket mások viselnek.

Mindenkit csak bátorítani tudok, hogyha valami iránt érdeklődik, akkor igenis próbálja magát ki benne!!! Sose késő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése